သက္သက္(နည္းပညာ)ဆိုဒ္သို႕လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာသူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြအေပါင္း ခ်မ္းသာကိုစိတ္ျမဲၾကပါေစ ကြ်န္ေတာ္ကဆရာၾကီးေတာ႕မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ် ကြ်န္ေတာ္စုေဆာင္းထားတဲ႕အထဲမွာမိတ္ေဆြတို႕ႏွင္႕အၾကိဳက္ခ်င္းတူခ်င္တူႏိုင္ပါတယ္္ခင္ဗ် ဆရာမ်ားထံမွကူးယူစုေဆာင္းျခင္းျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်

Saturday, September 12, 2015

အသားေရာင္ေတြေခ်ာေအာင္အလြယ္လုပ္နိုင္တဲ့ ATN ဖိုင္


မဂၤလာပါ ဒီေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ျပဳလုပ္ထားေသာ အသားေရာင္ေတြေခ်ာေအာင္
အလြယ္လုပ္နိုင္တဲ့ ATN ဖိုင္ေလးတင္ေပးလိုက္တယ္၊ လုပ္နည္းေလးကိုပါ၊ VIDEO အသံဖိုင္နဲ႔ ရွင္းျပေပးထားပါတယ္၊ ေဒါင္းျပီးမသံုးတက္ရင္လဲ ဘာမွတန္ဖိုးမရွိမွာဆိုးပါတယ္၊ ဒီေတာ့အားလံုးအဆင္ေျပ
ေအာင္ သံုးနိုင္ဖို႔ အကုန္တင္ေပးလိုက္ပါတယ္၊ Photoshop မွာ အလြယ္နိုင္မယ့္၊ ATN ဖိုင္ေတြ ကၽြန္ေတာ္
လုပ္တာ ဒါ ပထမဦးဆံုးပါ၊ ATN ဖိုင္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္သေဘာက်ဆံုးကေတာ့ ဒီဇိုင္းေတြ ထုပ္လုပ္မႈပါပဲ၊
ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ မထုပ္လုပ္နိုင္ေသးပါ၊ အေရာင္ေတြေလာက္သာလွ်င္ ထုပ္လုပ္နိုင္ေသးတာျဖစ္တဲ့
အတြက္ မိန္းကေလးေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား သေဘာက်မယ္၊ ထင္ရတဲ့ အသားေတြေခ်ာေအာင္လုပ္နိုင္တဲ့ ATN ဖိုင္ကို ပထမဦးစြာထုပ္လုပ္လိုက္ပါတယ္၊ သေဘာက်
လိုအပ္တဲ့ သူေတြေအာက္မွာၾကည့္ျပီးေဒါင္းသြားနိုင္ပါတယ္......



================================ 
 ခုလိုအားေပးတဲ့အတြက္ အထူးေက်းဇဴးတင္ပါေၾကာင္း ေျပာၾကားပါရေစ..ေမာင္ေစတနာ မွ နည္းပညာမ်ားအား မည္သူမဆို လြတ္လပ္စြာ ကူးယူသုံးစြဲနိဳင္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment