သက္သက္(နည္းပညာ)ဆိုဒ္သို႕လာေရာက္လည္ပတ္ၾကေသာသူငယ္ခ်င္းမိတ္ေဆြအေပါင္း ခ်မ္းသာကိုစိတ္ျမဲၾကပါေစ ကြ်န္ေတာ္ကဆရာၾကီးေတာ႕မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ် ကြ်န္ေတာ္စုေဆာင္းထားတဲ႕အထဲမွာမိတ္ေဆြတို႕ႏွင္႕အၾကိဳက္ခ်င္းတူခ်င္တူႏိုင္ပါတယ္္ခင္ဗ် ဆရာမ်ားထံမွကူးယူစုေဆာင္းျခင္းျဖစ္ပါတယ္ခင္ဗ်

Friday, February 27, 2015

ဘယ္လိုေျပာရမလဲ?... ဘီဂီးနီး Of Mobile ဟတ္၀ဲေပါ့ :D.

Image result for Mobile Hardware Image
Apk ပါ ေနာက္ေတာ့ ေနာလိပ္ေတြတင္ေပးသြားပါ့မယ္ အခုမွစတင္ေလ့လာသူေတြအတြက္ေပါ့ ဘယ္လိုေျပာရမလဲ ၁၂၃၄ ေပါ့ အစကေန လူမ်ားေတြေျပာတယ္ လည္ဘယ္ထိေပါ့  ဟုတ္ကဲ့ အဲ့ လည္ဘဲအထိ တင္သြားမွာပါ ဒါေပမဲ့ ကိုယ္ပိုင္စာသားေတြမဟုတ္ေတာ့
နားမလည္တာရွိရင္ေသခ်ာထပ္ဖတ္ပါနားလည္သြားပါ ကြမ္းစားခ်င္တဲ့သူကိုကြမ္းေကြ်းပါ့မယ္ ဒါေပမဲ့ ထံုးစပ္နည္းေတာ့မသင္ေပးပါဘူးဆိုတာ ကြမ္းမွာပါ ဒီမွာလည္းကြ်န္ေတာ္ လမ္းေၾကာင္းေတြမေပးပါဘူး ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ေလ့လာၾကည့္ေပါ့ဗ်ာ Diagram ေရးေနတဲ့ ကြ်န္ေတာ့္ဆရာေတြဆိုရင္သင္တန္းမတတ္ဖူးေနာ္ ဒါေပမဲ့ အခု Sharing လုပ္တာကြ်န္ေတာ္တတ္လို႕မဟုတ္ပါ လုိအပ္ေနသူအတြက္ကူညီရုံပါ ျမန္မာေဆးဆရာက English ေဆးကိုမသိသလို English ေဆးဆရာက ျမန္မာေဆးလို ေသခ်ာမသိေလာက္ပါဘူးဗ်ာ.. ကြ်န္ေတာ္ ဆရာေတြေတြ႕ရင္ " ဟား .. ဟား..ဟား.." လို႕ကြ်န္ေတာ္တင္ေသာပို႕စ္ေတြကို ရယ္္ပါလိမ့္မယ္ ။ ဟုတ္ကဲ့ပါကြ်န္ေတာ္လည္းေလ့လာေနဆဲပါ ဘာမွမတတ္ပါဘူး ဒီအတုိင္းပဲ လို္အပ္မယ္ထင္လို႕ Sharing လုပ္ရတာပါခင္ဗ်ာ.. ဟုတ္ကဲ့ ... ကြ်န္ေတာ္က သာမန္Software သမားေလးပါ ခင္ဗ်ာ...
ကြ်န္ေတာ့္ကို နည္းပညာနဲ႕ပတ္သတ္လို႕ ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ သင္ဆရာ၊ျမင္ဆရာ၊ၾကားဆရာမ်ားေမးလ်ွင္ "ယံုကေလးႏွာေစး" တယ္လို႕ထင္ပါလိမ့္မည္ ။ ။


 Credit to ALL
Thiha Htike(THT)

thihahtike.it@gmail.com

0973151297

ဆရာတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါေနာ္ နည္းပညာေလာကထဲစ၀င္လာကတည္းက ကြ်န္ေတာ္ ဒီလိုမ်ိ ဴ း အစီအစဥ္ေလးလုပ္ခဲ့တာပါ .. အားလံုးကကြ်န္ေတာ့္ဆရာေတြပါ 

အခုဒီပို႕စ္ကိုၾကည့္ေနသူလည္းကြ်န္ေတာ့္ဆရာပါ :D

No comments:

Post a Comment